یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تگ کردن در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

تگ کردن در اینستاگرام

۳۷۱ بازديد

تگ کردن در اینستاگرام

 

 

تگ کردن در اینستاگرام یکی از ویژگی های پر کاربرد اینستاگرام میباشد و در نقاط مختلف اینستاگرام به کار گرفته میشود از عکس و ویدیو گرفته تا زیر کامنت ها میتوانید اکانت های مختلف و یا حتی اکانت خود را تگ یا به قولی منشن کنید به صورت کلی تگ کردن در اینستاگرام راهی برای نشان دادن و خبر دار کردن اکانت تگ شده و نمایش آن اکانت برای عموم میباشد شاید تا به حال یکی از دوستانتان را در یکی از پست هایتان تگ کرده باشید که به احتمال زیاد باعث ایجاد صمیمت بین شما منجر شده منظور از این مثال این است که تگ کردن در اکثر موارد باعث ایجاد صمیمیت و دوستی میشود و یا اکانتی را در زیر یک پست خاص تگ میکنید و با این کار در واقع ادمین آن اکانت را که ممکن است دوستتان باشد از آن پست خبر دار میکنید همانطور که گفتیم خبر دار کردن دوستانتان از یک مسئله خاص را نیز میتوان با تگ کردن در اینستاگرام امکانپذیر کرد.

 

 

تگ یا منشن کردن چیست؟

خب توضیح مختصری در مورد کاربرد تگ برایتان در مطالب بالا گفتیم اما تگ کردن در اینستاگرام چیست و در کجا میتوان از آن استفاده کرد؟ نشانه دار کردن و یا همان برچسب کردن آی دی (اسم اکانت) در نقاط مختلف اینستاگرام را تگ کردن میگویند شما میتوانید دوستان و یا اکانت های خاصی را بر روی پست هایتان تگ کنید حال فرق نمیکند پست تان چه عکس باشد و یا ویدیو البته قبلا تگ کردن در پست فقط برای عکس امکانپذیر بود اما با آپدیت جدید اینستاگرام این امکان برای ویدیو نیز فراهم شد. اگر پستی که شما میخواهید در آن اکانتی را تگ کنید، عکس باشد بعد از تگ کردن اکانت مربوطه  بر روی عکس برچسب خواهد شد که بعد از آن هر شخص دیگر با لمس کردن آن برچسب به اکانت آن فرد هدایت خواهد شد.

 

اما اگر در یک ویدیو بخواهید اکانتی را تگ کنید به صورت دیگری برای دیگران به نمایش در خواهد آمد که برای مشاهده اکانت تگ شده کافی ایست آیکون کوچک آدمک مانندی که در پایین سمت چپ ویدیو قرار دارد را لمس کنید تا اکانت و یا اکانت های تگ شده را مشاهده کنید

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

اما تگ کردن فقط به پست ها ختم نمیشود و شما میتوانید در جاهای دیگر اینستاگرام اکانت هایی را تگ کنید برای مثال یکی از نقاط استوری اینستاگرام میباشد شما در این بخش میتوانید با استفاده از کاراکتر @ اکانت های مختلفی را که میخواهید در استوری های خود تگ شوند را منشن کنید و یا با استفاده از همین کاراکتر قادر به منشن کردن اکانت های دیگر در زیر پست دیگر پیج ها میباشید که در ادامه مقاله نحوه استفاده موارد بالا را توضیح خواهیم داد.

 

 

تگ کردن در پست

خب همانطور که گفتیم تگ کردن در اینستاگرام در پست های منتشر شده و یا در حال منتشر یکی از پر کاربردترین بخش های استفاده از این قابلیت میباشد خب برای تگ کردن یک اکانت در پست در حال انتشار کافی ایست که مراحل زیر را انجام دهید.

 

۱_ به بخش پست گذاری در اکانت اینستاگرام تان رفته و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

۲_ بعد از انتخاب عکس مد نظر و اعمال تغییرات ویرایشی و گرافیکی به آخرین قسمت انتشار پست یعنی قسمت کپشن نویسی و تگ گذاری میرسیم در این قسمت نوشه "tag people" را لمس کنید تا به بخش تگ گذاری وارد شده باشید.

۳_ در صفحه باز شده تصویر عکس خود را میبیند که برای تگ گذاری کافی ایست قسمتی از عکس خود را لمس کنید تا برایتان قسمت جستجو اکانت باز شود و آی دی یا همان اسم اکانت مد نظر که میخواهید آن را تگ کنید را در این بخش وارد میکنیم.

۴_ هنگام نوشتن آی دی اکانت مد نظر اکانت های دیگری که مشابه اسم اکانت مد نظر شما هستند برایتان به نمایش در می آیند که با یافتن اکانت مد نظر خود کافی ایست بر روی آن اکانت لمس کنید تا اکانت مربوطه بر روی عکس شما تگ شود تا ۲۰ اکانت را میتوانید به این صورت تگ کنید.

تگ کردن در اینستاگرام

 

 

 

۵_ بعد از تگ کردن اکانت های مد نظر حال میتوانید کپشن پست مربوطه را نوشته و در این قسمت نیز اکانت ها را به صورت عکس زیر و با استفاده از کاراکتر @ تگ کنید.

تگ کردن در اینستاگرام

 

 

تگ کردن در اینستاگرام بر روی ویدیو

به مانند مراحل قبل بعد از انتخاب ویدیو مد نظر وارد قسمت تگ گذاری میشویم و ویدیو که قرار است پست شود برای ما به مانند تصویر زیر نشان داده میشود که در پایین آ« آیکون دایره مانندی که علامت + را نیز داراست را لمس میکنیم و سپس به مانند قبل اکانت های مد نظر را اضافه میکنیم و آیکون آبی رنگ تیک مانند را لمس میکنیم و سپس بقیه مراحل انتشار پست را ادامه میدهیم.

تگ کردن در اینستاگرام

 

 

تگ کردن در استوری اینستاگرام

تگ کردن در استوری اینستاگرام نیز به مانند تگ کردن در کپشن میباشد یعنی با استفاده از کاراکتر @ قبل از نوشتن اسم اکانت مورد نظر استفاده کنید تا اکانت آن شخص تگ شده باشد البته باید در این مورد دقت داشته باشید چون در مواردی اکانت مد نظر شما تگ نمیشود که در موارد زیر راه صحیح تگ کردن در استوری اینستاگرام را برایتان خواهیم گفت!

۱_ وارد بخش استوری شوید و بعد از انتخاب عکس یا ویدیو مورد نظر بر روی صفحه لمس کرده و سپس با استفاده از کاراکتر @ اسم اکانت مد نظر را بنویسید.

۲_ هنگام نوشتن به مانند قبل اکانت های مشابه برایتان به نمایش در می آید که بعد از نمایش اکانت مد نظر شما بر روی آن اکانت لمس کنید دقت کنید که برای تگ شدن صحیح الزامی است که بر روی اکانت مد نظر که در پایین صفحه ظاهر میشود لمس کنید.

۳_ یک راه دیگر نیز برای تگ کردن در استوری اینستاگرام وجود دارد برای این منظور کافی ایست صفحه را بالا کشیده و یا آیکون شکلک مانندی که در بالا سمت راست صفحه وجود دارد را انتخاب و سپس برچسب منشن (تگ) را به مانند گیف پایین انتخاب و بعد اکانت مد نظر را تایپ و آن را از اکانت های به نمایش آمده در پایین صفحه انتخاب کنید.

 

 

 

تگ کردن در زیر پست دیگر اکانت ها

خب در نظر بگیرید هنگام اینستاگردی از یکی از پست ها خوشتان آمده و برای مثال میخواهید یکی از دوستان تان را هم از این پست با خبر کنید تا آن دوستتان هم این پست را ببیند برای این کار کافی ایست اکانت دوست تان را زیر آن پست تگ کنید که برای تگ کردن باید از کاراکتر @ استفاده کنید و بعد از نوشتن این کاراکتر اسم اکانت دوستتان را بنویسید البته تگ کردن در زیر پست میتواند دلایل دیگری داشته باشد که همانطور که گفتیم برای این عملی کردن این مورد کافی ایست اکانت مورد نظر را زیر پست مربوطه به صورت تگ کامنت کنید.

 

 

تگ کردن در بیو اینستاگرام

یکی از آپدیت های جدید اینستاگرام که امروزه نیز بیشتر به چشم میخورد امکان اضافه کردن هشتگ و یا تگ کردن یک اکانت در بخش بیو اینستاگرام میباشد به این صورت که شما میتوانید به راحتی کلماتی را هنگام نوشتن بیو اینستاگرام تان هشتگ کرده و یا اکانت های خاص و یا دوستان تان را تگ کنید تا در بیو اینستاگرام تان به نمایش عموم در آیند برای تگ کردن در بیو اینستاگرام کافی ایست با استفاده از کاراکتر @ اکانت های دلخواه تون رو در بیو اینستاگرام تان تگ کنید.

 

 

حتما بخوانید: بیو اینستاگرام

 

اجازه برای تگ شدن

شاید شما نخواهید اکانتی بدون اجازه خودتان اکانت شما را در پست هایش تگ کند برای فعال کردن این ویژگی کافی ایست وارد تنظیمات اکانت خود شده و گزینه " photos and videos of you " را لمس کنید و سپس کلید مربوطه آن را خاموش کنید تا قبل از اینکه تگ شوید برای شما یک درخواست اجازه ارسال شود و در صورت تایید کردن شما اکانت شما نیز بر روی آن پست تگ شود.

 

 

اما برای پست هایی که قبلا تگ شده اید و حال میخواهید آن تگ را از روی پست مربوطه حذف کنید کافی ایست بر روی تگ ضربه بزنید و سپس از کادر باز شده گزینه "remove tag" را انتخاتب کنید تا تگ مربوط به اکانت شما از روی آن عکس یا ویدیو حذف شود.اما اگر شما میخواهید تگ اکانت شما حذف نشود اما در گالری اینستاگرام تان پاک شود نیز کافی ایست به مانند قبل بر روی تگ مربوطه لمس کرده و گزینه "keep in photos of you" انتخاب کنید تا تگ شما در آن پست بماند اما در گالری پروفایل اینستاگرام شما برای عموم به نمایش در نیاید.

 

 

 

فیلم آموزشی تگ کردن در اینستاگرام

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
04:03
 
 

جمع بندی

کمتر کسی میتواند از ویژگی تگ کردن در اینستاگرام استفاده نکرده باشد چه آن کسی که میخواهد در پست خود اکانتی را تگ کند و یا آن شخصی که میخواهد در استوری خود اکانت هایی را تگ یا منشن کند ما در این مقاله انواع تگ کردن را برایتان توضیح دادیم در این بین نباید در برخی از تگ کردن ها افراط به خرج داد برای مثال در منشن کردن زیر پست اگر زیادی افراد را تگ کنید احتمال اینکه بخش کامنت گذاری شما بلاک شود زیاد میباشد در پست های قبلی در مورد رفع بلاک در اینستاگرام  توضیح داده ایم از این رو در این مورد افراطی برخورد نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.